Ukryj komunikat X TA STRONA WYKORZYSTUJE PLIKI COOKIE zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Więcej informacji o celu ich wykorzystania i możliwości zmiany ustawień cookie znajdziesz w naszej Polityce prywatności
Menu
Strona główna O nas Aktualności MARKA ALPINE POWRACA NA TRASY RAJDÓW

MARKA ALPINE POWRACA NA TRASY RAJDÓW

  • Alpine A110 RALLY gotowe do startu - podczas rajdu Rallye du Var odbyły się pierwsze testy dla klientów.  Nowa wersja Alpine A110 Rally przeznaczona jest do startów w rajdach. Planowane są również kolejne testy tego modelu dla załóg zainteresowanych jego zakupem.
  • Ta rajdowa, tylnonapędowa wersja jest już dostępna w sprzedaży w cenie od 159 000 euro netto.  

 

Odrodzenie marki Alpine nie byłoby kompletne bez powrotu do rajdów, w których marka Alpine w latach 70-tych odnosiła olbrzymie sukcesy
– z mistrzostwem świata włącznie.

Po wielu sezonach sukcesów w wyścigach długodystansowych Endurance Alpine i Signatech opracowały wspólnie wersję Alpine A110 Rally bazującą na Alpine A110 Cup i GT4.

Rajdowa wersja Alpine A110, zaprojektowana i zbudowana przez Signatech w oparciu o ponad 25-letnie doświadczenia w wyścigach i założenia wyznaczone przez Alpine, przejmuje lekki i zwrotny układ jezdny wersji Alpine A110 GT4 i Cup. Alpine A110 Rally jest doskonałym samochodem rajdowym, który jednocześnie zapewnia bezkompromisowe osiągi i dużą przyjemność prowadzenia.

Zakończenie procesu homologacji FIA planowane jest na styczeń 2020.

Załogi zainteresowane zakupem Alpine A110 Rally zapraszamy do kontaktu  z zespołem Alpine Centre Katowice.

 

Charakterystyka techniczna:

Waga: 1080 kg

Silnik: turbodoładowany 1,8l  – 320 / 330 KM (w zależności od rodzaju paliwa ) 6 poziomów regulacji kontroli trakcji & launch control

Skrzynia biegów sekwencyjna 6 stopniowa

Przeniesienie napędu: mechanizm różnicowy o ograniczonym poślizgu

Zawieszenie: amortyzatory o trzystopniowej regulacji tłumienia z ogranicznikiem hydraulicznym produkcji ALP Racing Suspensions; regulowane stabilizatory

Koła przód & tył: 8 x 18’

Klatka bezpieczeństwa pełna klatka bezpieczeństwa z homologacją FIA

Fotel: kubełkowe fotele Sabelt z sześciopunktową uprzężą

Hamulce: Brembo przód i tył 4 tłoczkowe zaciski; system zapobiegania blokadzie kół Bosch Motorsport; specjalny hamulec ręczny

Kierownica zintegrowane sterowanie i wyświetlacz; łopatki zmiany biegów XAP

Zbiornik paliwa 70 litrów FIA FT3

Inne aktualności
Nowe Renault Koleos Dacia Duster Wyprzedaż 2019
Pokaż wszystkie aktualności