Dodano 26.04.2024
Grupa Pietrzak rozszerza swoją ofertę marek premium o kultowe jachty marki RIVA, wiodącej legendy w świecie wyjątkowych morskich doznań. To wydarzenie oznacza połączenie dwóch ikon, które łączy nie tylko pasja do doskonałości, ale także zobowiązanie do dostarczania najwyższej jakości produktów dla wymagających klientów.
Marka Riva stworzyła legendę, która przetrwała ponad 180 lat, a dziś pisze kolejny rozdział swojej historii: od kwietnia 2024 r. dostępna jest w Polsce w ofercie Grupy Pietrzak. Wprowadzenie kultowej dla miłośników jachtów marki to kolejny ważny etap w rozwoju dystrybutora.
Stoją za tym osobiste pasje żeglarskie Bogdana Pietrzaka, założyciela i prezesa firmy. – Segment produktów premium odnotowuje w Polsce trend zwyżkowy. Rośnie grupa klientów, którzy mogą sobie pozwolić na marki z najwyższej półki w każdej kategorii. Dlatego, bazując na własnych pasjach postanowiłem ułatwić polskiemu klientowi dostęp do wyjątkowej oferty Riva – mówi Bogdan Pietrzak, założyciel i prezes Grupy Pietrzak.
Oferowane przez Grupę Pietrzak produkty, to nie tylko „drogie zabawki”, jak postrzegać je mogą laicy, ale przede wszystkim styl życia i interesujące formy inwestowania w czasach, w których inwestorzy poszukują bezpiecznych sposobów na lokowanie swoich pieniędzy.
Riva to dziś ikona w świecie jachtów, a także synonim doskonałego stylu i elegancji. Marka rozpoczęła swoją podróż w 1842 roku, gdy Pietro Riva rozpoczął budowę pierwszych łodzi na jeziorze Iseo, w stoczni Sarnico. Dziś, po ponad 180 latach doskonałości rzemieślniczej nadal pozostaje synonimem elegancji i wyjątkowości w światowej klasy biznesie jachtowym.
Zdaniem managera marki RIVA to odpowiedź na oczekiwania polskiego rynku.
– Od wielu lat obserwujemy rosnące wymagania polskich klientów w zakresie jakości produktów i usług. W parze z tym idą możliwości zakupowe. W siłę rosną rodzime biznesy, z każdym rokiem powiększa się grupa polskich miliarderów, więc jest ogromny potencjał rozwojowy dla reprezentowanego przez nas rynku. Naszą misją jest spełnianie marzeń i aspiracji klientów i oferowanie im najlepszego produktu na świecie – wyjaśnia Błażej Pluta, Riva Brand Manager z Grupy Pietrzak.
Otwarcie się na nowy segment jest naturalną konsekwencją wieloletniej współpracy Grupy Pietrzak z klientami zainteresowanymi ofertą motoryzacyjną z najwyższej półki. - RIVA w portfolio GP, to zwieńczenie trzech dekad ciężkiej pracy naszej załogi w oparciu o wizję jej założyciela. To także dobra wiadomość dla naszych klientów, którzy dzięki jachtom RIVA będą mogli wypływać na jeszcze szersze biznesowe wody – mówi Mateusz Widuch, szef marketingu Grupy Pietrzak.
Marka od lat cieszy się także popularnością osobistości ze świata filmu i sportu. Trzy z nich: Pierfrancesco Favino, David Beckham i Charles Leclerc połączyli nawet siły, biorąc udział w epickim filmie celebrującym 180-lecie ikony luksusowych jachtów.
Głośnym echem odbiło się także zaskakujące połączenie innych wyjątkowych światów: marka Riva, nawiązała współpracę z legendarną Formułą 1. Ta niezwykła kooperacja to nowe horyzonty dla miłośników adrenaliny na morzu i na lądzie. Riva i Ferrari symbolizują wszystko, co kultowe i bezkonkurencyjne we włoskich produktach, które opierają się na mistrzowskim rzemiośle i niezwykłej zdolności wprowadzania innowacji. Obie firmy są partnerami Mistrzostw Świata – Grand Prix F1.
Logo Riva pojawia się na Ferrari SF-23 i kaskach dwóch kierowców Scuderia Ferrari: Charlesa Leclerca i Carlosa Sainza Jr., przypieczętowując partnerstwo, które otworzy kolejny sezon spektakli i emocji.
Biuro sprzedaży RIVA znajduje się w Katowicach, gdzie klienci będą mogli odbyć spotkanie, zaś jachty można będzie oglądać bezpośrednio u producenta we Włoszech.
Przez niemal dwa wieki swojej historii ta rodzinna firma zyskała światową renomę i dziś jachty spod znaku RIVA kosztują od 333 tys. EUR do 18,9 mln EUR.
Zapraszamy do odwiedzenia strony internetowej https://lameryachts.com/